Klachtenformulier

Heeft u een klacht over onze producten en/of dienstverlening?

Wij doen ons uiterste best uw belangen te behartigen. Bent u niet tevreden en wilt u dit officieel bij ons melden? Naar aanleiding van uw klacht zullen wij de ontstane situatie intern bespreken en proberen op te lossen.

Hoe dient u een klacht in?

Geef ons een uitgebreide en zo gedetaileerd mogelijk omschrijving van uw klacht.

Als u een klacht heeft, dan heeft u misschien ook zelf al over een oplossing nagedacht. Vermeld dan ook hoe we het in uw ogen op kunnen lossen.
Gebruik alles (documenten, notities, etc) om uw standpunt te onderbouwen. Daar helpt u ons en uzelf mee.

Middels onderstaand formulier kunt u uw klacht indienen. U kunt desgewenst ook documenten uploaden.

Wat doet Van Doesburg Assurantiën met uw klacht ?

Wij sturen u binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging. Binnen 1 week zullen wij u nader berichten over ons standpunt of een eventuele oplossing.

Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht of bent u het niet eens met ons standpunt, dan kunt u dit melden bij Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Klachtenformulier

Naam(Vereist)
Woonplaats(Vereist)
Klacht betreft
Max. bestandsgrootte: 50 MB.